onsdag 24 augusti 2011

En skön Onsdag !!

Idag har jag och en vän varit och hälsat på en gemensam kompis,,han har suttit 11 mån på ett behandlingshem i Hörby..De va lite marit och hitta dit men vi lyckades iaf..
Hemmet va på en av-styckad gård med djur,,som skulle skötas var dag,,det va många år sen jag såg vår vän så glad o pigg..
Det var en fröjd att möta han,,en helt ny bekantskap nästan,,hoppas det kommer att gå bra i verkligheten också för honom..Ska bli spännande att följa hans utveckling sen..
Jag sitter o funderar på att åka till Danmark i nästa vecka va ett tag sen nu,alltid kul att strosa runt i Helsingör..
Nej nu börjar ögonen bli tunga ,,så jag säger hej för denna gång..
Va rädda om varandra..

3 kommentarer:

Gittan sa...

Hej svejs på storgatan.
Inget vidare väder för något Danmarksbesök i dag.
Hoppas din vän har lika stor vilja här i livet
som du.
Ha en kanonbra fortsättning på kvällen.
Kramen från den här damen:)

paw48 sa...

Ska bara kolla om jag kan svara,,är det så hör av dig ..Kramen..

Marina sa...

Åk till Danmark med mamma och Eve istället när dom kommer ner nästa vecka. ;-)