söndag 14 augusti 2011

Skåne runt i helgen..


Hej !!
Ja Skåne är fantastiskt,det började med Bollerup hos två underbara tjejer som bor i ett litet nedlagt (bonnaställe) vilket paradis..Senare va vi på möte i Ystad,,en mysig liten stad..Sen ICA i Tomelilla där hälften prata Stockholmska så även jag av förklarliga själ..Sen gick resan vidare till landet ingenstans som visade sig vara Höör,,
Där slog jag läger hos min grabb och familj..Fick även uppleva det värsta regnoväder som va helt utan motstycke,,ända gången som jag kan dra mig till minnes va på Gotland för hundra år sen..
När jag sent om kvällen kommer  hem till mitt eget paradis så kommer detta oväder ännu en gång,,men nu innehållande hagel som va stora,,fy fan vad det ställer till det..
Det va i korta drag va jag gjort i helgen..Må så gott alla ..Kramen..

Inga kommentarer: